Yra daugybė būdų, kaip įmonės gali prisidėti prie savo bendruomenių, o vienas iš svarbiausių – padėti vaikams, kuriems reikia pagalbos. Kai įmonės remia programas, skirtas vaikams, jos padeda kurti pagrindą jų ateičiai. Šiame tinklaraščio įraše pristatysime 10 įmonių, kurios prisideda prie vaikų labdaros organizacijų ir keičia jaunų žmonių gyvenimus visame pasaulyje!

  1. „Disney”: Nuo pinigų aukojimo vaikams padedančioms labdaros organizacijoms iki renginių savo pramogų parkuose, skirtų įvairiems tikslams, „Disney” jau seniai padeda vaikams, kuriems to reikia. Bendrovės iniciatyva „Padovanok dieną, gauk „Disney” dieną” leidžia žmonėms aukoti laiką ir pastangas konkrečioms labdaros organizacijoms ir mainais gauti nemokamus bilietus į parką.
  2. „Microsoft”: Ši technologijų milžinė jau seniai skiria paramą vaikams – dovanoja programinę įrangą mokykloms ir siūlo stipendijas tiems, kuriems jos labiausiai reikia. Įgyvendindama programą „Microsoft YouthSpark”, bendrovė kasmet daugiau nei 10 mln. jaunuolių suteikia mokymosi ir karjeros galimybių.
  3. „Apple”: „Apple” įsipareigojimą vaikams ir švietimui įkūnija programa „ConnectED”, kuri suteikia galimybę naudotis technologijomis ir paramos paslaugomis moksleiviams iš bendruomenių, kurioms trūksta lėšų. Be to, bendrovė skyrė milijonus dolerių naujų mokyklų statybai ir praturtino vaikų mokymosi patirtį visame pasaulyje.
  4. „Lego”: ši kultinė žaislų bendrovė siekia padėti jauniems žmonėms mokytis ir tyrinėti savo kūrybinį potencialą žaidžiant. Ji vykdo įvairias švietimo rėmimo iniciatyvas, pavyzdžiui, „Lego Foundation”, kuris dovanoja kaladėles ir statybų rinkinius vaikams, kuriems reikia pagalbos visame pasaulyje.
  5. „JetBlue”: Ši oro linijų bendrovė bendradarbiauja su ne pelno siekiančia organizacija „Do Something!”, kurios tikslas – kurti socialinius pokyčius jauniems žmonėms, kad suteiktų mentorystės ir lyderystės galimybių mažiau galimybių turintiems paaugliams. JetBlue taip pat remia kitas vaikams padedančias labdaros organizacijas, pavyzdžiui, Švento Džiudo vaikų ligoninę ir „Ronald McDonald House Charities”.
  6. Target: Per savo dovanojimo programą „Target” teikia dotacijas ne pelno siekiančioms organizacijoms, kurios daugiausia dėmesio skiria švietimo ir jaunimo ugdymo iniciatyvoms, skirtoms vaikams, kuriems reikia pagalbos. Bendrovė skyrė milijonus dolerių jaunimo organizacijoms ir programoms, pavyzdžiui, „Boys & Girls Clubs of America”, remti.
  7. McDonald’s: Ronald McDonald House Charities”, kuri teikia maistą, pastogę ir medicininę priežiūrą vaikams ir jų šeimoms. Įmonė taip pat remia švietimo iniciatyvas – aukos skiriamos bibliotekoms statyti ir stipendijoms koledžų besirenkančiam jaunimui teikti.
  8. Starbucks: Ši kavos milžinė jau seniai teikia paramą vaikams – nuo švietimo iniciatyvų iki pagalbos organizacijoms, teikiančioms maistą skurstantiems vaikams. Be to, „Starbucks” rengia darbo mokymo programas jaunimui, ieškančiam įsidarbinimo galimybių.
  9. „Amazon”: Bendrovės programa „AmazonSmile” leidžia klientams skirti dalį savo pirkinių pajamų labdaros organizacijoms ir organizacijoms, kurios teikia pagalbą vaikams, pavyzdžiui, Amerikos Raudonajam kryžiui, UNICEF ir DonorsChoose.org.
  10. „Walmart”: mažmeninės prekybos milžinė bendradarbiauja su įvairiomis ne pelno siekiančiomis organizacijomis, kad aprūpintų maisto produktais, drabužiais ir žaislais vaikus, kuriems jų reikia. Bendrovė taip pat turi fondą, skirtą švietimo iniciatyvoms remti: dotacijos skiriamos bibliotekoms statyti, stipendijoms koledžų besirenkančiam jaunimui teikti ir kt.

Šios bendrovės, teikdamos aukas ir vykdydamos paramos programas, sudaro sąlygas vaikams visame pasaulyje gauti išteklių, kurių kitaip jie negalėtų gauti. Šios bendrovės rodo, kad yra pasiryžusios padėti vaikams, kuriems reikia pagalbos – nuo švietimo galimybių suteikimo iki išteklių ir reikmenų dovanojimo. Bendradarbiaudamos su ne pelno siekiančiomis organizacijomis ir kurdamos vaikams naudingas iniciatyvas, šios organizacijos daro teigiamą poveikį pasauliui.